Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie informuje, iż poszukuje do zatrudnienia 2 opiekunek na czas zastępstwa
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie średnie oraz posiadanie dyplomu ukończenia szkoły na jednym z kierunków:
- opiekunka domowa
- opiekunka środowiskowa
- opiekun medyczny
- opiekun osoby niepełnosprawnej
lub wykształcenie średnie z ukończonym kursem potwierdzającym posiadanie kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zawodu Opiekun w MGOPS.
Wymagania dodatkowe:
-
- umiejętność skutecznego komunikowania się
- umiejętność organizowania pracy w domu chorego
- samodzielność
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie
- doświadczenie w pracy opiekuna osoby starszej, chorej lub niepełnosprawnej
Zakres obowiązków: W toku codziennego kontaktu z chorymi opiekunka dba o ich stan zdrowia i zaspakajanie podstawowych potrzeb życiowych.
Opiekunka domowa świadczy usługi różnym grupom osób, a przede wszystkim:
- obłożnie i ciężko chorym całkowicie samotnym,
- obłożnie i ciężko chorym zamieszkałym wspólnie z rodziną – wyłącznie w godzinach pracy członków rodziny,
- samotnym niepełnosprawnym, wymagającym opieki,
- innym osobom dotkniętym wypadkami losowymi.
W domach chorych opiekunka zobowiązana jest do wykonywania następujących czynności:
- pielęgnacyjnych
- gospodarczych
- opiekuńczych
- załatwiania bieżących spraw urzędowych chorego.
Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) z informacją o wykształceniu oraz opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej własnoręcznie podpisany,
- list motywacyjny własnoręcznie podpisany;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (certyfikaty, zaświadczenia o ukończeniu szkoleń, kursów, dyplomy);
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy;
- oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku Opiekun (w przypadku nawiązania umowy o pracę, kandydat przed podjęciem zatrudnienia zostanie skierowany na wstępne badania lekarskie do wskazanego lekarza medycyny pracy);
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji – klauzula informacyjna REKRUTACJA
- w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych – kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- mile widziane referencje ( dot. osób posiadających doświadczenie w pracy o podobnym charakterze.)
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- stanowisko: Opiekun,
- miejsce wykonywania pracy: teren miasta Borne Sulinowo,
- godziny pracy: dni robocze od 7:00 do 15:00
Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
Osoby chętne proszone są o składanie wyżej wymienionych dokumentów osobiście w Sekretariacie MGOPS lub listownie na adres:
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Lipowa 6 78-449 Borne Sulinowo do dnia 25.10.2019 r do godz. 13-tej (decyduje data wpływu), w zamkniętej kopercie z dopiskiem: praca na stanowisku „Opiekunka w MGOPS – praca na zastępstwo”
Kandydaci spełniający wymagania formalne, zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów biorących udział w rekrutacji są przechowywane przez okres 3 miesięcy począwszy od 01.11.2019 r do 31.01.2020 r. (w tym czasie kandydaci mogą dokonywać odbioru dokumentów). Po upływie ww okresu nieodebrane dokumenty aplikacyjne podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
Szczegółowych informacji udziela Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie lub Zastępca Kierownika – tel. 94 373 31-83, 660 538 415.